دکتر یاسر نژادی

چگونه می توان بهترین جراح زانو تهران را انتخاب کرد؟

* چرا باید به پزشک متخصص ارتوپدی مراجعه کرد؟
* چگونه می توان بهترین جراح زانو تهران را انتخاب کرد؟
* بیماریهایی که متخصص ارتوپد به درمان آنها می پردازد؟
* مهمترین خدمات دکتر یاسر نژادی متخصص ارتوپدی و جراح زانو

مفصل زانو پر تحرک ترین مفصل بدن است و چنانچه به هر دلیلی این مفصل دچار ضایعه شود و اقدامات درمانی به جراحی آن منتهی شود، نیاز به پزشک متخصص ارتوپد و جراح زانو متحبر ، مساله ای مهم و ضروری خواهد بود.
ساکنین شهرهای کوچک ، معمولا پزشکان متخصص شهر خود را می شناسند ولی در شهری مثل تهران چگونه می شود بهترین جراح زانو تهران را شناخت ؟

در این مقاله به بررسی ویژگی های پزشک متخصص ارتوپد و جراح زانو تهران می پردازیم.

امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی و سبک زندگی اشتباه عامه مردم ، منجر به بروز ناراحتی ها و امراض مختلفی کرده است . بخش عمده ای از این بیماری ها مرتبط با استخوان و مفاصل بدن است که لازم است تحت نظر متخصص ارتوپدی ، تشخیص و درمان شوند .
از آنجاییکه پزشکی و طبابت با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارد ، لذا مراجعه به پزشک متخصص مجرب ، موجب می شود تشخیص ، درست و به موقع انجام شده و برای درمان آن اقدام شود.

چرا باید به پزشک متخصص مراجعه کرد؟

پیشرفت وسیع علم پزشکی در شناخت ،روش های تشخیص و درمان انواع بیماریها ، عملا موجب شده تشخیص و درمان امراض نیز دچار تحول و دقت چشمگیری شود و هر پزشک متخصص می تواند با جدیدترین اطلاعات روز و دستاوردهای علمی در حوزه تخصصی خود به تشخیص و درمان صحیح دست یابد .
انتخاب بهترین پزشک متخصص ، از اولین و اساسی ترین مراحل تشخیص و درمان به موقع بیماری است .

 

چگونه می توان بهترین جراح زانو تهران را انتخاب کرد؟
چگونه می توان بهترین جراح زانو تهران را انتخاب کرد؟

روش انتخاب بهترین جراح زانو در تهران

اگر هیچ شناخت و ایده اولیه ای ندارید اولین جایی که میتوان پرسید ، گوگل است . با سرچ و تحقیق در اینترنت به لیستی از پزشکان متخصص دست می یابید که به دلیل فعالیت های درمانی مختلف ، مورد توجه خبرگزاریها ، سایت ها ، انجمن های گفتگو و کاربران واقع شده اند و لذا نتایج زیادی را به خود اختصاص داده اند .

مراجعه به سایت هایشان و مطالعه سوابق علمی و جراحیهای انجام شده ، می تواند یکی از گزینه های اطمینان بخش باشد .
از طرفی ، پزشکان مجرب معمولا مورد توجه رسانه های تصویری نیز هستند ، مصاحبه های مختلف در شبکه های سیما ، شبکه های ویدئویی و اینترنتی و مواردی از این قبیل را در نظر داشته باشید .

بیماران درمان شده قبلی و نظرات آنها نیز عامل اطمینان بخش دیگری است که باید در نظر داشت .
مراجعه حضوری به مطب ، میزان دقت و توجه پزشک در شنیدن توضیحات بیمار ، انجام معاینه و مواردی از این قبیل نیز نشانه اهمیت پزشک به بیمار است .
پزشکان با تجربه و باسواد ، از آنجاییکه به کرات بیماری شما را در بیماران قبلی ، تشخیص و درمان کرده اند در بیان علل و نحوه ارائه توضیحات کاملا مسلط هستند و در کمترین زمان ، علت و درمان عارضه را تشخیص می دهند.

شاید بد نباشد نگاهی به سوابق دکتر یاسر نژادی ، متخصص ارتوپدی و جراح زانو بیندازید. دکتر نژادی یکی از جراحان باسابقه در زمینه تعویض مفصل زانو و بیماریهای زانو است .

مهمترین بیماری های تحت درمان توسط دکتر یاسر نژادی

* جراحی زانو و تعویض مفصل زانو
* اصلاح انحراف یا سندرم تونل کارپال
* درمان دردهای ستون فقرات و مفاصل
* روش های تزریقی جوانسازی مفصل زانو بدون جراحی
* درمان دردها و رفع دیسک کمر
* تزریق درون مفصلی با هیالورونیک اسید
* رفع درهای ناشی از ارتروز و دردهای مفصلی

فعالیت تخصصی دکتر یاسر نژادی متخصص ارتوپدی و جراح زانو

تبحر و توانایی در انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال که بالاتر از متوسط استاندارد های جهانی است (سالیانه 25 مورد) با بیهوشی موضعی کمر به پایین ، که باعث می شود بیمار در جراحی های سنگین ، حتی در افراد مسن با ریسک بالا ، که عمل بصورت اختصاصی تعویض مفصل دوطرفه با ریسک عفونت پایین انجام می شود ، از عوارض بیهوشی عمومی مصون بماند
اطلاعات بیشتر را از اینجا بخوانید.

دکتر یاسر نژادی : متخصص ارتوپدی – جراح زانو
تلفن مستقیم : 09380093838 – 22018658 – 021
آدرس : تهران، زعفرانیه ،خیابان طاهری، جنب درب کاخ سعدآباد، کوچه شاهین ، پلاک یک

توجه فرمایید !

مطالب سایت ، صرفا جهت افزایش اطلاعات عمومی است .
هرگونه تشخیص بیماری و تجویز دارو ، نیازمند معاینه دقیق توسط پزشک است . جهت معاینه ، تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کرده و از خود درمانی بپرهیزید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *