منوال تراپی در شرق تهران

منوال تراپی در شرق تهران ، کولاکی عظیم در صنعت پزشکی پایتخت به وجود آورد . در این شهر ، بزرگان و نخبگان پزشکی ، مسئولیت انجام این امر درمانی را بر عهده گرفتند .

به همین خاطر درمان بسیاری از بیماری های عضلانی به واسطه منوال تراپی موفقیت آمیز هست . اگر از درد های عضلانی همچون کمردرد ، دست درد و درد گردن و … کلافه شده اید ، در شرق تهران ، کلینیک های متعددی آماده خدمت رسانی به شما هستند .

در ادامه مطلب ، به صورت خلاصه درباره شرایط منوال تراپی و چگونگی انجام این فرآیند توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

منوال تراپی در شرق تهران-وب سایت دکتریاسرنژادی

معرفی منوال تراپی

منوال تراپی در شرق تهران نسبت به سایر شهر های ایران تخصصی می باشد . منوال تراپی ( Manual therapy ) یک فرایند درمانی است که به کمک آن ، برای درمان مشکلات مفصل و عضلانی استفاده می شود .

در این روش عمدتا از تمرینات ، لمس و تکنیک های دستی در جهت بهبود بیماری ها کمک می گیرند . این شیوه درمانی برتر در عصر حاضر جایگزین جراحی های طولانی مدت شده است .

از آن جایی که در منوال تراپی ، بیمار خونریزی نمی کند . این شیوه درمانی با استقبال گرمی رو به رو شد . با شرکت در جلسات درمانی منوال ، بدن ایمنی از دست رفته خود را به دست می آورد .

از جمله تکنیک های دستی در منوال تراپی می توان به ماساژ ، ترکیبات اوستئوپاتی ، مانیپولاسیون مفاصل و تمرینات حرکتی اشاره کرد .

تمامی تکنیک ها و تمرینات در منوال تراپی توسط فرد فیزیوتراپ انجام می شود . هیچ دستگاه پزشکی در این روند استفاده نمی شود .

از آن جایی که ماساژ ها بر بتفت های نرم بدن ایجاد می شود ، دستکاه های پزشکی دقت کافی ندارند . بهره گیری از آن ها در علم مزوترتپی ممکن است که به ایمنی و سلامت افراد آسیب برساند .

منوال تراپی در شرق تهران نیز از این قاعده مستثناء نیست . در این بخش از صنعت پزشکی پایتخت ، کارشناسان توانمندی فعالیت می کنند . به همین خاطر بهبود بیماران عضلانی در این شهر حتمی است .

این شیوه درمانی برتر ، فواید بسیاری برای بیمار به دنبال دارد . از مهم ترین فواید این شیوه درمانی می توان به :

– بهبود عملکرد مفاصل و عضلات

– کاهش درد و تورم در بخش هایی آسیب دیده بدن

– بهبود نرون های آسیب های دیده

– گردش خون بهتر

– و …

منوال تراپی در شرق تهران مطابق با متد های روز جهانی استفاده می شود . کلینیک هایی که در شرق پایتخت فعالیت می کنند ، علاوه بر انجام منوال تراپی ، مسئولیت آموزش این فرآیند را نیز بر عهده می گیرند .

شرایط منوال تراپی

در ادامه مبحث منوال تراپی در شرق تهران ، به توضیح شرایط و چگونگی انجام این فرآیند می پردازیم . از بدترین مشکلاتی که سلامت جسم و روح شما را درگیر می کند ، اسپاسم عضلانی است .

درد های عضلانی ناشی از انجام حرکات اشتباه یا عوارض جراحی های همچون تعویض زانو ، جراحی زانو ، ژل زانو و … هستند .

اگر به این درد ها بی توجه باشید ، در طولانی مدت توان حرکتی شما را کاهش می دهد . به همین خاطر بایستی در بهبودی این بیماری ها کوشا باشید .

منوال تراپی در شرق تهران پیرو آخرین تغییرات صنعت پزشکی است . شرایط این فرآیند شاید پیچیده تر از سایر کلینک های ایران باشد ، اما درصد موفقیت آن ، بیشتر است .

شرایط ، همان قوانین هستند که رعایت آن ها الزامی است . اگر می خواهید به عنوان یکی از بزرگ ترین اساتید منوال تراپی در صنعت پزشکی فعالیت کنید ، بایستی به شرایط آن پایبند باشید .

از شرایط منوال تراپی می توان به :

  • حریم خصوصی بیمار :

بیمار باید در هر لحظه ، حریم خصوصی خود را داشته باشد . هیچ گونه اقدامی نباید حریم خصوصی بیمار را نقض کند .

  • اطلاعات مربوط به بیمار :

همه اطلاعات مربوط به بیمار باید محرمانه باشد و فقط با موافقت بیمار می ‌توان این اطلاعات را به دیگران ارائه داد .

  • احترام به حقوق بیمار :

بیمار حق آگاهی کامل از مراحل درمان دارد تا احترام او در هر حالی حفظ شود .

  • استفاده از فناوری های پزشکی :

فناوری های پزشکی باید با احتیاط در روند بهبود بیماری ها استفاده گردند تا احتمال آسیب رسیدن به بیمار به حداقل برسد .

  • و …

به طور کلی ، منوال تراپی شامل رویه هایی است که برای بهبود و بهتر شدن فرآیند درمانی بیماران استفاده می‌ شود .

منوال تراپی در بهبود چه بیماری هایی تاثیر دارد ؟

منوال تراپی در شرق تهران از مشاغل مهم و پردرآمد به حساب می آید . این حرفه در بهبود بیماری های عضلانی ، حرف اول را می زند .

با این که در گذشته غالبا برای بهبود بیماری های جسمانی از جراحی و عمل های مختلف استفاده می شد ، اما هم اکنون رویه صنعت پزشکی تغییر کرده است .

در حال حاضر ، منوال تراپی به سلامت بیماران عضلانی کمک می کند . این فرآیند در صنعت پزشکی جهان کاربرد به سزایی دارد .

از آن جایی نسبت به جراحی های طولانی مدت عوارض کمتری دارد . بدین خاطر اکثر افراد برای بهینه سازی سلامت از این فرآیند درمانی استفاده می کنند .

منوال تراپی در شرق تهران فوق العاده است . با استفاده از این شیوه درمانی می توانید سرعت بهبود بسیاری از بیماری ها را از جمله :

  1. افسردگی
  2. اضطراب
  3. استرس
  4. بیماری‌های روانی مرتبط با وابستگی
  5. نگرانی ها و فراگیری شدید
  6. اختلال خوردن و اضطراب در پذیرش غذا
  7. درد شدید و بی خوابی
  8. بیماری های مربوط به قلب و عروق
  9. درد عضلانی و آرتروز
  10. بیماری های پوستی
  11. و …

منوال تراپی در شرق تهران توسط دکتر یاسر نژادی انجام می شود . این پزشک ، بسیار توانمند و بااستعداد است . تا به امروز تمامی بیمارانی که زیر نظر کادر درمان دکتر یاسر بودند ، از این فرآیند جواب گرفتند . بنابراین درمان بیماری های خود را به دکتران ما بسپارید ، تا با تقبل هزینه ای ناچیز ، سلامت خود را به دست آورید .

منوال تراپی در شرق تهران-وب سایت دکتریاسرنژادی

سخن پایانی

دکتر یاسر نژادی از بزرگ ترین اساتید در زمینه منوال تراپی است که به صورت اینتزنتی نیز فعالیت می کند . این دکتر بهترین جراح زانو در تهرتن نیز هست . بنابراین با رجوع به وب سایت او ، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان _ ارتوپد ، زیر نظر برترین کادر درمان معالحه می شوید .

مقالات پیشنهادی

سوزن خشک

تکارتراپی

دکتر یاسر نژادی – متخصص ارتوپدی – جراح زانو

✵ انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال با با بی حسی موضعی 

✵ تعویض مفصل زانو – PRP زانو – تزریق ژل زانو

برای دریافت نوبت ، مشاوره و معاینه جراحی تعویض مفصل زانو ، تماس بگیرید.