مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟

مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ حتما این پرسش ، ذهن شما نیز درگیر کرده است . این شیوه درمانی به بهبود بیماری ها به کمک نیروهای خارجی مثل نیروی مغناطیسی اشاره دارد .

اگر بیماری ها در طولانی مدت بهبود پیدا نکنند ، علاوه بر تضعیف نیروی بدنی شخص ، درد های جسمانی بسیاری برای فرد به دنبال دارد .

در عصر حاضر مغناطیس درمانی در صنعت پزشکی کاربرد بسیاری دارد . در مقاله پیش رو علاوه بر معرفی این فرآیند درمانی ، درباره مزایا و فواید مگنت تراپی نیز توضیح می دهیم .

منظور از مغناطیس درمانی چیست ؟

در ادامه مبحث مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ به معرفی این فرآیند می پردازیم . در صنعت پزشکی از دیرباز برای کنترل بیماری های عضلانی ، عصبی و روانی از نیرو های مغناطیسی استفاده می کردند .

این شیوه درمانی برخلاف ساید روش ها باعث خونریزی یا ایجاد زخم در بدن بیمار نمی شود . همچنین عوارض جبران ناپذیری نیز برای شخص ندارد .

در دنیای امروز حتی پس از عمل های طولانی نیز پزشکان گذراندن دوره های مغناطیس درمانی را به فرد توصیه می کنند . این فرآیند درمانی متفاوت از سایر علوم در صنعت پزشکی است .

مغناطیس درمانی چیست و چه کاربرد دارد ؟ را نمی توان تنها به صورت تئوری معرفی کرد . فرد باید شخصا خود در جلسات مگنت تراپی شرکت کند .

افراد زمانی می توانند درک خوبی از مغناطیس درمانی به دست بیاورند که پس از انجام این پروسه ، عینا تاثیرات آن را بر بدن خویش ببینند .

زمانی که شما خود متقاضی مگنت تراپی باشید ، علاوه بر آشنایی با چگونگی انجام این فرآیند ، متوجه تغییرات بدن خود پس از گذراندن این دوره می شوید ‌.

به طوری که حتی پس از دوره ، ایم فرآیند درمانی رو به عزیزان تان نیز پیشنهاد می دهید . جریانات مغناطیسی ، برای بدن همانند مواد معدنی هستند .

همواره سیستم عصبی و بافت های بدن برای فعالیت بهتر نیازمند به مقداری نیروی مغناطیسی است . اگر این نیرو تامین نگردد ، بدن نمی تواند آنطور که باید جریانات را کنترل کند .

به همین خاطر اگر سیستم ایمنی بدن درگیر بیماری باشد ، نمی تواند آن طور که باید ایمنی و سلامت خود را حفظ کند . با کمک از مغناطیس درمانی ، این نیروی کلیدی تامین می گردد .

به همین خاطر نه تنها سیستم ایمنی بدن بر اثر بیماری ها ، ضعیف نمی شود ، بلکه از اندام ها و بافت ها نیز در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند .

بایستی برای شرکت در جلسات مگنت تراپی مطابق با راهنمایی پزشکتان معالج پیش روید . هم اکنون می توانید به بخش اول پرسش مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ پاسخی در حد چهار سطر بدهید .

منظور از مغناطیس درمانی چیست ؟

آیا مغناطیس درمانی یک شیوه درمانی مفید است ؟

در ادامه مبحث مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ ، درباره فواید و تاثیرات ابن فرآیند بر روند بهبودی بیماری ها بحث می کنیم .

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره شد ، در علم مغناطیس با وارد کردن نوعی نیروی مغناطیسی بر بدن ، توازنی به بافت ها و سلول ها می بخشند .

توازن و تعادل نقش به خصوصی بر فعالیت اندام ها می گذارد . در مغناطیس درمانی نیز پزشکان با تکیه بر این ویژگی درمانی ، سعی بر کنترل روند بهبودی بیماری ها دارند .

منشاء بیماری ها به ویروس های و میکروب ها بر می گردد . در صورتی که بدانید علت بروز یک بیماری چیست ؟ مسلما بهبود آن مشکل برایتان راحت تر می شود .

در ادامه مبحث مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ باید اشاره کرد که این شیوه از عهده حل بیماری های مختلفی بر می آید ‌.

او می تواند با وارد کردن نیرو های مغناطیسی بر بدن ، نیرو از دست رفته نرون های عصبی را تامین کند . به همین سبب نقش به خصوصی بر سرعت و راندمان بیماری ها دارند .

طبق تحقیقاتی که دانشمندان از متقاضیان مغناطیس درمانی گرفتند . این روند درمانی هیچ آسیبی به بافت و اندام های بدم وارد نمی کند ، بلکه با ایجاد این نوع جریان ، ایمنی و سطح سلامت آن ها را بهبود می بخشد .

بدین ترتیب با کمک از مگنت تراپی ، بدن شما بهینه می گردد . از این رو حتی با وجود عوامل بیماری زا ، سرعت بهبودی خود به خود فرد سریع است .

مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ یک شیوه درمانی راحت و لی خطر است . در این فرآیند درمانی هیچ آسیبی ، سلامتی شخص را تهدید نمی کند .

خالق ما خداوند توانمند است . بدن ما را طوری بنا شده که تنها به اندازه نیاز جریانات مغناطیسی را جذب می نمایند . از این رو حتی اگر به صورت مداوم نیز در معرض این جریان قرار گیریم ، هیچ مشکلی برای ما پیش نمی آید .

در ادامه مقاله مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ تنها می توان به دو عارضه اشاره کرد . این روش درمانی 99.9 % برای بدن مفید است ، آن یک درصد هم مربوط به سوزش و درد خفیفی که در طی انجام و دوره نقاهت دو روزه مغناطیس درمانی گریبان گیر فرد می شود .

کاربرد مغناطیس درمانی

مبحث مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ بسیار گسترده و مفید است . این شیوه در گذشته نیز مورد استفاده بشر قرار می گرفت .

از آن جایی که آنان علم استفاده از مگنت تراپی را نداشتند ، نتوانستند همانند نسل امروز در بهبود بسیاری از بیماری ها از فواید این شیوه درمانی بهره ببرند .

پیشرفت در تکنولوژی های جدید به ارتقاء آیت فرآیند درمانی نیز کمک کرد . به طوری که در حال حاضر ، مغناطیس درمانی چیست و چه کاربردی دارد ؟ برای اکثر بیماران سوال است .

بیماران امروز، برای دستیابی به یک بهبودی پایدار ، تنها گزینه را عمل جراحی نمی دانند ، بلکه با بهره گیری از روش های کم خطر تر مثل مگنت تراپی در راه سبز سلامتی پا می گذارند .

از کاربرد های مغناطیس درمانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  1. اختلال خواب
  2. درد سیاتیک
  3. فشار خون مزمن
  4. زخم های فشاری
  5. اختلالات تنفسی
  6. درد زانو
  7. و …

 

کاربرد مغناطیس درمانی

سخن پایانی

دکتر یاسر نژادی از متخصصان توانمند و بهترین ارتوپد در تهران است که به صورت اینترنتی نیز خدمات بی شماری در اختیار مردم قرار می دهد . با مراجعه به وب سایت اینترنتی این کلینیک علاوه بر صحبت با کادر درمان می توانید از مشاوره رایگان _ ارتوپد مجموعه نیز استفاده کنید .

مقالات پیشنهادی

مانوال تراپی

کامپرشن تراپی

دکتر یاسر نژادی – متخصص ارتوپدی – جراح زانو

✵ انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال با با بی حسی موضعی 

✵ تعویض مفصل زانو – PRP زانو – تزریق ژل زانو

برای دریافت نوبت ، مشاوره و معاینه جراحی تعویض مفصل زانو ، تماس بگیرید.