دکتر یاسر نژادی

جراحی ارتوپدی ، شاخه ای از پزشکی است که بطور اخص به کنترل ، پیشگیری و درمان بیماریهای مربوط به مفاصل و استخوانها می پردازد .

تا چند دهه پیش در ایران ، بیماریهای استخوان و مفاصل را اغلب جراحان عمومی، معاینه  و درمان می کردند . اما از حدود دهه 40 ،  به تدریج جراحان ارتوپدی تحصیلکرده ، عهده دار درمان بیماران ارتوپدی شدند و این شاخه از پزشکی ، بین مردم شناخته شد تا بسیاری از بیماران ، بطور تخصصی و دقیق ، تحت درمان قرار بگیرند .

دکتر یاسر نژادی ، پس از گذراندن دوره عمومی پزشکی ،  تخصص خود را در زمینه ارتوپدی ، دریافت نمود و هم اکنون به عنوان جراح و متخصص ارتوپدی ، در حال خدمت به بیماران است .

مهمترین بیماری های تحت درمان توسط دکتر یاسر نژادی

* جراحی زانو و تعویض مفصل زانو
* اصلاح انحراف یا سندرم تونل کارپال
* درمان دردهای ستون فقرات و مفاصل
* روش های تزریقی جوانسازی مفصل زانو بدون جراحی
* درمان دردها و رفع دیسک کمر
* تزریق درون مفصلی با هیالورونیک اسید
* رفع درهای ناشی از ارتروز و دردهای مفصلی

 
 

فعالیت تخصصی دکتر نژادی

 تبحر و توانایی در انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال که بالاتر از متوسط استاندارد های جهانی است (سالیانه 25 مورد) با بیهوشی موضعی کمر به پایین ، که باعث می شود بیمار در جراحی های سنگین ، حتی در افراد مسن با ریسک بالا ، که عمل بصورت اختصاصی تعویض مفصل دوطرفه با ریسک عفونت پایین انجام می شود ، از عوارض بیهوشی عمومی مصون بماند .  

 
 

سوابق و افتخارات

. انجام سالانه بیش از 200 جراحی موفق تعویض مفصل زانو
. فلوشیپ دکتر رازی از بزرگان جراحی زانو به مدت یکسال
. عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران
. عضو انجمن ترومای سوئیس
. گذراندن دوره های متعدد ، تحت نظر انجمن های معتبر علمی جهان
. همکاری با بیمارستان بقیه ا.. / همکاری با بیمارستان محب کوثر  / همکاری با بیمارستان صنیع خانی  / همکاری با بیمارستان نور افشار  / همکاری با درمانگاه شهرداری منطقه 3

برای تماس و دریافت نوبت ، از شماره تلفن های مستقیم زیر ، استفاده فرمایید.
22018658 – 021    /   09380093838