تعویض مفصل زانو در افراد دیابتی و مبتلا به فشار خون

تعویض مفصل زانو در افراد دیابتی و مبتلا به بیماری های زمینه ای :
هنگام تعویض مفصل زانو از آن جایی که طبیعتاً بیماران ما مسن هستند ، ممکن است بیماری های زمینه ای مانند فشارخون ، چربی ، قند یا دیابت داشته باشند .

تعویض مفصل زانو در افراد دیابتی و مبتلا به فشار خون
تعویض مفصل زانو در افراد دیابتی و مبتلا به فشار خون

 

این بیماران را از قبل بر اساس آن مشکلی که دارند مشاوره برای آن پزشک مربوطه و رشته‌ای که به آن مربوط می باشد مانند غدد یا داخلی داده می شود . ممکن است بیمار بیماری تیروئید داشته باشد .

این مسائل ، عواملی نیست که محدودیت برای جراحی ایجاد کند. به عنوان مثال در دیابت ما سعی می کنیم که قبل از جراحی به بیمار توصیه کنیم کنترل مناسب تری برای قندش داشته باشند ، هموگلوبین مخصوصی که در این زمینه است را سنجش می کنیم تا در رِنج مناسبی قرار داشته باشد.  ولی وجود دیابت باعث این نمی‌شود که جراحی هایی که برای بیمار است کنسل شود .

دیابت ریسک عفونت را در بیمار بالا می برد و ترمیم طولانی تر می شود . یعنی اگر یک بیماری را ما فکر می کنیم در ده روز زخم هایش جوش می خورد یا بافت هایی که دچار جراحی شده اند و بر روی آنها پروسه ای را ایجاد کرده‌ایم در بیماران دیابتی زمان طولانی تری برای پروسه بهبودی یا هیلینگ مورد نیاز است .

ما می‌دانیم که مریض هایی که به ما مراجعه می‌کنند، افرادی که نیاز به تعویض مفصل زانو دارند در سنینی هستند که گاهاَ بیماری‌های زمینه‌ای متعددی را می توانند داشته باشند که آن هم به خاطر الکتیو بودن یا غیر اورژانسی بودن جراحی  زانو ما مراقبت‌های خاصی داریم که با مشورت همکاران ، کیس مناسبی را برای جراحی انتخاب کنیم .

دکتر یاسر نژادی : متخصص ارتوپدی – جراح زانو
تلفن مستقیم : 09380093838 – 22018658 – 021
آدرس : تهران، زعفرانیه ،خیابان طاهری، جنب درب کاخ سعدآباد، کوچه شاهین ، پلاک یک

دکتر یاسر نژادی – متخصص ارتوپدی – جراح زانو

✵ انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال با با بی حسی موضعی 

✵ تعویض مفصل زانو – PRP زانو – تزریق ژل زانو

برای دریافت نوبت ، مشاوره و معاینه جراحی تعویض مفصل زانو ، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *