هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟

هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ یا چرا کودکان باید اپی فیزیودز را انجام دهند ؟ از جمله سوالاتی است که ذهن متقاضیان درمان را مخدوش می کند .

اختلالات طول در اندام های تحتانی از سخت ترین بیماری ها است که گریبان گیر کودکان می شود . بهترین زمان برای بهبود این مشکل ، سن رشد افراد است .

اگر در این بازه زمانی اختلالات طول اندام تحتانی برطرف شود ، در آینده ناتوانی حرکتی ، فعالیت آنان را محدود نمی سازد .

در ادامه مطلب به صورت کلی درباره اهداف جراحی اپی فیزیودز توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

صفحه رشد در کودکان به چه معناست ؟

در ادامه مبحث هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ به معرفی صفحه رشد کودکان می پردازیم . این عامل در دوره کودکی و نوجوانی ، رشد شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

فعالیت سیستم اسکلتی _ حرکتی وابسته به این عضو است . این صفحه غضروفی نازک در انتهای استخوان های بلند همچون ران ، ساعد ، بازو ، درشت نی و نازک نی قرار دارد .

به نظر شما اگر صفحه رشد در سیستم اسکلتی آسیب ببیند ، چه اتفاقی می افتاد ؟ طبق مطالب فوق این صفحه باعث رشد صحیح استخوان ها می شود .

آسیب دیدن این غضروف علاوه بر رشد اندام ها ، تعادل بدن شما را تضمین می کند . در صورتی که صفحه غضروفی رشد آسیب ببیند ، اختلالات ناگواری در اندام های اسکلتی بدن به وجود می آید .

ناتوانی و ضعف حرکتی از نتایج بد تخریب صفحه رشد یا همان اختلالات طول در اندام های تحتانی است . این مشکل بسیار بد و تخریبگر می باشد .

از این رو غالبا در علم پزشکی برای درمان این بیماری در سنین رشد اقدام می کنند . در این بهره زمانی امکان رشد برای سیستم اسکلتی مقدور هست .

بنابراین اگر فرزند شما از بیماری اختلالات طول اندام رنج می برد ، در همان کودکی برای درمان این مشکل اقدام کنید تا با ورود به جوانی ناتوان و ضعیف نباشند .

حال که با مفهوم صفحه رشد و اختلالات طول اندام آشنا شده اید ، درک پرسش هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ برای تان سخت و مشکل نیست .

بخوانید: موارد استفاده از شاک ویوتراپی چیست ؟

صفحه رشد در کودکان به چه معناست ؟

معرفی عمل جراحی اپی فیزیودز

مقاله هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ بسیار پیچیده و مفصل می باشد . در این مطلب در ابتدا به چیستی یا معرفی این فرآیند درمانی پرداخته ایم . اگر مشکلات جسمانی درمان نشوند ، در طولانی مدت عوارض جبران ناپذیری برای فرد به دنبال دارد .

متاسفانه امروزه غذای ارگانیک به دست مردم نمی رسد . بدن ، انرژی مورد نیاز خود را از مواد غذایی تامین می کند . اگر فرآورده های غذایی نیز مقوی نباشد ، سیستم ایمنی آنان ضعیف می شود .

نمی توان با قاطعیت منشاء اکثر بیماری ها را به تغذیه ربط داد ، اما با این حال بیشترین تاثیر را در عملکرد صحیح اندام ها دارد .

اختلالات طول اندام تحتانی یکی از شایع ترین مشکلات در کودکی است . این مشکل به معنای نابرابری حجم عضلات در دو طرف بدن فرد می باشد .

برخی از پزشکان این مشکل را به تغذیه نامناسب و حرکات اشتباه مادر ربط می دهند . در دوره حاملگی ، مادران باید احتیاط کنند چراکه سلامت فرزندان شان به آنان بستگی دارد .

اگر این مشکل در همان کودکی شخص شناسایی شود ، درصد بهبودی او افزایش می یابد . در جواب به پرسش ( هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ ) باید گفت که کادر پزشکی در جهت افزایش سلامت مردم جامعه از این فرآیند استفاده می کنند .

سلامت یک ملت به مردم او بستگی دارد . اگر ایمنی در نسل جوان رعایت نشود ، در آینده ای نه چندان دور ، کشور پیر می شود و پیشرفت برای او آرزو می شود .

اگر مشکلاتی نظیر اختلالات طول اندام کنترل نشود ، کودکی در جامعه باقی نمی ماند . جراحی اپی فیزیودز بهترین راه حل برای درمان این بیماری در جهان است .

با کمک از این فرآیند متقاضی با تحمل کمترین درد ممکن ، سلامت خود را به دست می آورد . به طوری با ورود به سنین بزرگسالی ، هیچ فرقی با مردم عادی ندارد .

معرفی عمل جراحی اپی فیزیودز

فواید انجام عمل جراحی اپی فیزیودز

فواید این عمل ، بهترین مطلبی است ، که در پاسخ به سوال هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ به مردم کمک می کند . اپی فیزیودز از علوم جدید در صنعت پزشکی به حساب می آید .

این علم برتر توانایی رفع مشکلات جسمانی که از بدو تولد با نوزاد همراه بوده است را در سنین رشد برعهده می گیرد . اختلالات طول اندام شاید تنها رشد فرد را تحت تاثیر قرار دهد ، اما در واقع ناتوانی حرکتی برای او به دنبال دارد .

در پاسخ به این سوال هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ باید گفت که سلامت و ایمنی شخص مهم ترین فاکتور است . اگر رشد فرد از روند طبیعی خود خارج شود ، اتفاقات ناگواری برای او به وجود می آید .

این بیماری با کمک عمل جراحی اپی فیزیودز قابل درمان است . از فواید این درمان می توان به :

  • دستیابی سلامت پایدار و قرارگیری در رشد طبیعی بدن
  • افزایش سلامت و ایمنی
  • قیمت مناسب
  • درمان کم ریسک
  • و …

فواید انجام عمل جراحی اپی فیزیودز

اهداف اصلی جراحی اپی فیزیودز

در این بخش از مقاله هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ ، حال نوبت به معرفی اهداف ابن فرآیند درمانی است . بهبود اختلالات طول اندام تحتانی با کمک از این فرآیند ، درصد موفقیت بیشتری دارد .

به جای انجام جراحی های خطرناک ، عمل اپی فیزیودز را برگزینید . این پروسه درمانی برای شخص کمترین درک و عوارض را به دنبال دارد .

پس از انجام این جراحی ، زندگی برای متقاضیان درمان آسان می گردد . آنان برای انجام فعالیت های خود بی نیاز از دیگران می شوند . بدین ترتیب می توانند به تنهایی در جامعه حضور پیدا کنند .

از اهداف اصلی عمل جراحی اپی فیزیودز می توان به :

  • بهبودی کامل اختلالات طول در افراد
  • افزایش سلامت جامعه
  • ایجاد فرصت برای بیماران اختلالات طول اندام جهت مشارکت در جامعه
  • و …

پرسش هدف از انجام عمل جراحی اپی فیزیودز چیست ؟ به دو بعد فردی و جمعی از جامعه اشاره دارد . افرادی که از بیماری اختلال طول اندام رنج می برند ، نباید خود را کوچک بشمارند . آنان با وجود علم پزشکی با افراد سالم جامعه هیچ فرقی ندارند .

 

سخن پایانی

دکتر یاسر نژادی از بزرگان صنعت ارتوپد ایران است که علاوه بر برگزاری جلسات فیزیوتراپی ، جراحی هایی نظیر اپی فیزیودز نیز برعهده می گیرد .

بخوانید: تکارتراپی 

دکتر یاسر نژادی – متخصص ارتوپدی – جراح زانو

✵ انجام بیش از 200 جراحی اختصاصی تعویض مفصل زانو در سال با با بی حسی موضعی 

✵ تعویض مفصل زانو – PRP زانو – تزریق ژل زانو

برای دریافت نوبت ، مشاوره و معاینه جراحی تعویض مفصل زانو ، تماس بگیرید.